Söndag?

Kan det här bli mer söndag ?
Tveksamt du,

en riktig söndag ska upplevas så här, kanske inte sova lika länge som jag gjorde men iaf,
kanske inte mitt smartaste drag men haj, vad ska man göra, jag var ju så sjukt trött, bar blundade några sekunder så hade det gått en så där 2 timmar,

Nej i morgon ska Tant Carro städa rummet sitt, så här kan hon inte ha det ju, kanske dax att börja slänga allt skit som ändå bara ligger, Kurs start i morgon med, kan bli en lång dag i morgon.

Skärgårdsdoktorn har ju börjat igen, lite kult, back in the days haha

Vad är det för skit till barnprogram som de sänder nu för tiden? inte undra på att ungarna blir som de blir, dock så gillade jag faktiskt de talande båtarna men den andra skiten ojoj,
Tur att lille syrran är en lång sovare, de där programen måste ju vara hälsa skadliga.

Jag är på göra allt på en gång humör, det här är illa, imorgon får jag pengar med, länge sedan jag längtade så mycket efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0