shit pommes...

vem bryr sig om mode som små 16 åringar skriver om?
Ja herre min skapare, ibland blir man förvånad du,
Sjukt trött kanske är dax för att sova snart?
Hur har Carros vecka sett ut då?
tenta,tenta,tenta,tenta, och ännu mer tenta, inte bra det här, jag som hade tänkt bli klar med det här idag, men det sket sig ju ganska stenhårt, men men sånt är livet.

får göra klart skiten i morgon istället.
för på lördag så ska jag börja plugga matte. frågan är vad man ska göra nästa år?
ska man bo kvar här eller ska man flytta och skaffa sig ett eget liv?
det är frågan det, den stora frågan.

men vi får se vad som händer,
jag saknar gymnasiet.
image6


vilka jäkla tider det där var :)

Kommentarer
Postat av: Alius

farsan kan hjälpa dig med matten..men det kostar :D

2008-02-09 @ 16:59:14
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com
Postat av: Sesse

Gått mer än två dagar sen du uppdaterade nu... ;)

2008-02-12 @ 10:26:38
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0