Samma dag jag har inte sovit nå än

Jag höll på att glömma maria men nej jag kom på mig, ;)
haha jäkla dag idag,

Romantisk tripp till ikea med maria idag, udda men skoj, jäklar vad de bygger om där, hade man inte vetat bättre hade man kunnat spela in värsta skräckfilmen där,

hehe barnvakt idag, rätt okej i dag faktiskt, syrran var ovanligt snäll, hmm undra jag vad som är på gång.

Lillo och borror mot världen !

Jag lär skaffa mig ett jobb så jag kan flytta, det är klappat och klart, blev så sjukt sugen efter ikea ju,
satan vad 08:orna invaderade bussen idag,


fick mail från studera töntarna idag med, så nu ska jag tydligen kunna fixa till skiten, så jag kan anmäla mig till nästa termin, frågan är bara hur jag ska göra, vart jag ska gömma mig, stockholm, linköping eller gävle?
den stora frågan det.
är det inte 4:e dagen idag? nästan stolt,

Allt för dig maria, så du har något att göra när du kommer hem från jobbet, så är det lite för att bevisa för sesse att jag faktiskt använder den här lite, när ska maria skaffa sin blogg då fresten?

höll på att glömma att jag hittat den första tavlan som jag faktiskt tycker om !

Kommentarer
Postat av: maria

lite stolt jag blir när jag läser din blogg då :) tänk att lilla jag har ett sånt stort inflytande på dej ;P å tack för att du ger mej lite spännade läsning efter jobbet, fortsätt med de! :P

2008-02-24 @ 10:58:56
Postat av: Sesse

Det är bra carro, försök få mini att börja blogga du oxå... av någon konstig anledning lyssnar hon inte på mig ;P

2008-02-25 @ 14:15:35
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0