Nya erfarenheter växer inte på träd

Japp ny kurs, nya erfarenheter man fick idag, så jäkla fint vädr ! satan i brasan,

Någon som vill ha mina tuttar? ni får de gratis... (det där kanske lät lite fel men orka bry sig en kväll som denna )

haha stan idag, jag har sett den sötaste,fulaste,roligaste,gulligaste hunden i Gävle, haha såg ut som lampi rulle som traskade på så glatt, så sjukt söt och såg så sjukt rolig ut när den traskade där, snacka om att små saker kan göra ens dag,

Vart på bokrea idag med inte varje dag man shoppar böcker vid 12 tiden på kvällen, som sagt kvällen är ung,

så har jag hunnit städa med riktigt fint har det blivit, så nöjd med mig själv så,

Bra dag idag faktiskt, helt oväntat, med tanke på när man vaknade, hehe

Kommentarer
Postat av: Alius

tips inför ny kurs

kolla extentor..

är de lika strunta o gå till kursen

är de olika gå på föreläsningar :D

2008-02-27 @ 19:52:04
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0