long time, far away

Ja då var man här igen, lycklig som en nystekt fiskpinne,
Ja det var mer än två dagar sedan jag skrev något här sesse men det är bara för att jag har haft fullt upp med annat,
babbianstjärten har ju vart här -sakna-
utgång, satan vad skoj man har haft i helgen, jag vill ha fler sånna helger, kan lugnt säga att den var bästa på väldigt länge,
så lämnade jag in tentan idag, så sjukt skönt,
Dessutom har jag beställt lite kläder, så nice så nice, dock kommer jag bli fattig, men hey sånt är livet :P

Jag lär skärpa till mig med bloggskrivandet, så här kan de ju inte gå, tror jag ska bli en blogghora och sitta och skriva nya inlägg var 10:onde minut bara för att visa att jag lever,
så kan jag ju passa på att slänga in lite mode tips och en massa fula bilder på mig själv,
så får jag ju inte glömma bort att berätta om hur jäkla bra mitt liv är och hur mycket jag tjänar på att sitta här.

Nej länge leve salamin
korven man kan änvända till mer än bara smörgåspålägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0