long time ago

Lillen var här igen, så sjukt skönt att slippa tänka,
Nya flumbilder igen, så skönt att känna sig liten igen och känna bekymren försvinna, efter ikväll så kanske man kan ta nya tag, man får alltid hoppas,

Länge sedan jag kände mig så här, vet inte om jag är ledsen eller om jag är tom, jag tror inte att jag har fattat vad som har hänt än, du var den jag trodde på, allt du sa kröp sig förbi alla murar och rakt in, varenda ord du har sagt, finns där inne, kanske därför jag inte vet vad jag ska känna längre.

Visst har bråkat en hel del, men vi har även haft våra stunder, men du kan inte pressa mig till att växa upp än, jag är helt enkelt inte redo, det finns inget vi längre, trodde inte det skulle ske redan, trodde inte det skulle sluta så här, trodde inte att det skulle göra så jävla ont det gör,

Jag har så mycket jag vill säga, men jag får inte ut ett ord, det blir som värsta berlin muren när jag tänker på dig, allt stannar upp, vad ska jag göra?
Blunda och hoppas på att allt försvinner? nej det har jag gjort länge nog, jag måste börja riva muren,

image7

Kommentarer
Postat av: Natta

De kommer ordna sig de där Carro, de känner jag på mig (=

2008-02-23 @ 17:19:38
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0