Här är jag

Här är jag, länge sedan jag vet,
Ärlighet är en rolig sak, allt jag säger,

lång vecka det här, jäkla skola, undrar om man skulle vart kvar i skolan idag?
sånt som visar sig på måndag, biologi då iaf, hmm udda, undrar om hägge kan ta anteckningar, det borde hon väl kunna egentligen :D

snacka om i-landsproblem du, nej vad säger du ska vi dansa?

hur i hela friden kan någon ens tycka att den där jäkla kalkonen från irland är bra?
till och med jag och mamma skulle göra en bättre låt än det där, och då mina vänner är det illa.

ska dock bli jäkligt kul att se vart den hamnar,

Nej nu jäklar ska jag skriva min fysik lapp,

Melodifestivalen is the shit,

Kommentarer
Postat av: Sesse

Vad har du emot Dustin ?

2008-03-01 @ 23:21:25
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0