Plötsligt händer det !

Japp det kan man lugnt säga om den här dagen, riktigt udda,
men riktigt bra, jag är lost i en person, som inte ens är lite intresserad, det är underbart.

men iaf, vaknar med att man vaknar 6 bara det säger att dagen är som gjord att gå åt skogen,
mycket riktigt, carro sitter på bussen på g till tåget, och det slår henne att hennes hemma nycklar
ligger kvar hemma, så vad gör man?
jo men ringer sin mycket morgontrötta men mycket snälla mamma som så snällt kommer med nycklarna precis i tid.

Så nu kommer til skolan lagom stendöd och seg, efter sovit lite på tåget bland tanterna som skulle på golden hits :P
proven gick iaf bra, känns det som iaf...

som de säger plötsligt händer det,
folk har ringt mig hela dagen för att kolla om jag lever och mår bra, inte hänt förr känns det som,
och jag har fått g på mitt första prov :D

Carro lycklig, dessutom är det julfint här nu...
Nu kan jag steka i en vecka innan jag beger mig hemmåt till stressen igen,

Borde man inte slutat tänka på personen efter 2 månader?
ju längre tiden går, ju mer saknar jag dig, och ju mer jag saknar på dig, och såren blöder,
samtidigt som jag undrar varför i hela friden gör jag det, det är ingen mening ju,
men det är ju som de säger hoppet är det sista som överger människan...
och hoppet om dig grabben, ojoj
Du gjorde mig till en bättre människa, du ledde mig, när det var som mörkast, jag hittade mig själv tack vare dig,
och nu är allt grått,

på tal om igår, obbe kom förbi och vi låg och mös i varsin soffa och kollade på mamma mia med mamma, skapligt dålig film lär jag säga, nästan lika dålig som mickes psyko/epelepsifilm :P
haha och då är det illa, men den grabben kan verkligen få en att bli glad, och kramas kan han :P haha
kul att träffa dig igen grabben, för länge sedan vi var ute och gick ju :P

Hoppet är det sista som överger människan, och just nu är det de ända jag lever på.

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0