måndag

Jaha då var det måndag igen då, och tiden bara springer ifrån en, snart har ett år gått igen, ett år fullt av upplevelser och glädje, framför allt sommaren var nog en av de bättre jag haft,
kanske är det den bästa man haft i sitt liv, iofs så jobbade jag asset av mig, men de lediga stunderna ojoj oslagbara, inget kan slå dem, säger bara emil och åmot, ojoj vilka minnen.


kanske tur att man får sånna stunder ibland, då blir ju inte året helt misslyckat :P
jaha då var det ett halv årsedan då,
helt sjukt hur fort tiden går.

Fan, fan fan, det skulle ju vart du.
Tack mitt hjärta för alla minnen du ger mig

nej ska vi slänga inn lite bilder sen julafton?

Kommentarer
Postat av: matilda

MEN TA BORT BILDERNA PÅ MIG !

2008-12-29 @ 17:45:16
URL: http://matiildamohlen.devote.se
Postat av: Jenny

Ååhh, vilken cool blogg!! =D



Förresten, om du orkar - kan du kommentera på mitt senaste inlägg om jag ska painta på chockrosa eller svart nagellack? Jag behöver någras åsikter...



Tack på förhand! ^^

2008-12-29 @ 17:49:50
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0