lost in transfusion...

Vilken helg, vilken tid,
känner mig så fel placerad, vart riktigt skoj att komma hem till gävle iaf,
träffa lillo och tå, den där roffe från uselt var ju en riktigt trevlig liten pojk :D

Hur kan alla andra veta vad jag vill, när inte ens jag själv vet vad jag vill?^
det är skapligt frustrerande lär jag ju säga, men visst blir väl bäst så här,
tom och lost, men det är väl som de säger, tiden läker alla sår, men just
nu så blöder det,
Dock vet jag att jag lär lämna dig ifred, egentligen borde jag radera minnet
av dig helt, för just nu är jag bara en börda för dig, och så vill ingen av oss ha det
men jag vill inte radera minnet av dig, du har gjort mig till en bättre människa,
du får mig att tro på mig själv och på framtiden, även om den blir utan dig,
Det finns hopp...

Tack lillen för att du vandrar runt i ett par skor i mitt liv....


helgen då :
Fredag :
hade prov och fick reda på att matte provet var rättat (efter 2 dagar)  missade g med 1 poäng, så sjukt besviken
sen tog man bussen hem, och träffade lillen och tå, han var inte så lång, sprang runt på stan med dem 1 timme innan
mamma skulle följa med mig hem. dock minns jag inte vad jag gjorde fredag kväll men det var säkert jätte bra :P haha
eller jo nu minns jag, jag våldgästade natta och tå in till småtimmarna, sen snackade jag i telefonen med herr volter

lördag :
Vaknade och var skapligt stendöd efter 3-5 h sömn vilket inte är opptimalt, kravlade mig iaf ur sängen för att följa med lille syrran på hennes innebandy match, så duktig hon är min lilla syster, stolt som tuppen, bästa målvakten i stan :D tihi
men men, tå och natta kom och lekte med mig på matchen i sista perioden, så man fick lite sällskap iaf, sen traska vi ner på stan och kom på den lysande idéen att vi skulle bowla så glad ner till bowlingen och bokade bana, innan vi drog till mammsen och snika lite skjuss hem, tihi, väl hemma, så blev det lite datasurf med youtube, och grejor sen gick vi runt halva brynäs och hämtade spel och gitarrer för kvällen, haha  sen slog klockan bowling discobowling dessutom, skapligt missanpassad med mina mjukisar men iaf :P haha skoj var det, sen blev de till millan och käka tacos, från millan till natta och lita gituarhero hela natten lång, jag har tydligen även hunnit med att snacka med volter här på morgonen vilket jag har ett svagt minne av men men

söndag :
gröt hos natta, hem hockeybockey och promenad med tobbe eventuellt för se om grabben hör av sig,
åker hem först i morgon med, den ni ':p
hehe nej nu lär jag skynda mig iväg, mammsen sur, och stressad om vi ska hinna

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0