kanske dax...

Att se världen med nya ögon, eller vad säger ni?
iofs så är jag rätt nöjd med den syn jag har,
men kan j alltid förändras.

Så jävla lack på en hel del personer, det är sjukt,
men det är bara dumt att slösa energi på dem, det är fan i mig inte värt det,
dock så gnager den där irritationen innom mig, lillen du vet vad jag menar,
och du vet vad de handlar om,
Trött på den här skiten, nu får det fan i mig vara nog.

Ledig idag iaf. får se vad man hittar på,
kanske ska hitta sig ett tidsfördriv.. :D


Vart tog de där personerna vägen?




Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jadu Carro, kanske är barnen i oss som dog? Eller så hände det så mycket påvägen, har ingen aning faktiskt. Men nog var det underbara tider alltid.

2008-12-11 @ 21:07:50
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0