Just nu !

Extra pris på Carros finaste snor,
inte för jag vet om man kan kalla det snor, det har mer gått över till vatten nu men iaf
säljer det till högstbjudande eller till ett fast pris på 5 kr / l
den du

Jag vet vad som hände, jag vet precis vad som hände, eller jag har iaf mi version av det,
men du kommer nog inte hålla med så  jag håller den för mig själv så länge :P

Jävla alvedonen verkar ha slutat verka, hur ska jag no kunna sova?
jäkla bullshit det här...

och har man tur får man kanske sig en kram av sitt gamla hjärta,
för det är väl vad han är, jag gav han mitt hjärta, men han vägrar ge tillbaka det
så jag har fått börja tillverka ett nytt,

ska ta mig hem till gävle igen så fort skallen orkar, käns dock väldigt avlägset just nu..

lite bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0