Gävle...

Jag har sagt det förr så många ggr, men jag älskar mitt Gävle.
eller rättare sagt jag älskar känslan jag får när jag är ute och går.
en känsla av trygghet,glädje,närhet, och en jäkla massa minnen.
minnen kommer och går, men känslan av att vara hemma när man
hit går inte att ta bort.

även om jag mer och mer börjar acceptera att jag faktiskt bor i stockholm nu, och att det
är mitt hem, och mitt liv, så är gävle mitt hem.

Helgen har man tillbringat med lillo. börjar nästan bli tradition att spela gituar hero och sova på hennes
soffa. så sjukt skön soffa fresten.
Så lär jag säga att jag älskar tobbe, han erk'ände att han tyckte om mig för den jag var, och just i den stunden
står Jag i pyjamasbyxor, limegrön mössa ute i snön och ser allmänt luff ut,.
Älskar faktiskt de kompisar jag har kvar,
har tappat en del på vägen och träffar er inte lika ofta längre,
men ni ska veta att ni betyder mycket för lilla mig :D

undra om herrn kommer höra av sig nå, eller om den där söndagen 26oktober var sista gången vi sågs.
känns lite små bittert faktiskt.

men nått som är ännu mer bittert är att jag blir helt ensam på nyår, alla flyr och de som inte flyr de jobbar,
så Carro sitter själv på nyår iår :S
men de ska väl funka det med hoppas jag :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0