funderingar...

Mycket som snurrar i skallen just nu,
så lätt irriterad, så tom, så fattig så lost, vet inte vad jag ska göra, känner mig bara
ner trampad och förstörd...

inte bra det här, känner ingen ork, orkar ingenting
vill bort, vill till volter, men jag vet den bittre sanningen oxå,
Hur lyckas jag alltid jaga bort de personer jag vill ha nära ?
känns så jäkla hopplöst,
sen hjälpte det inte att man har 5 prov på 2 veckor,
vill bara fly,, det här skiten suger !

fan det är nu man ska kämpa och hålla huvudet högt...
finns inget annat att göra...



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du fixar det carro, de gör du alltid! en helg med oss och du kommer vara som pånytt född;)

2008-12-05 @ 02:36:13
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0