Flyger högt...

Jopp Carro är nästan frisk igen, känner mig nästan bra, fortfarande lite små trött i huvudet och kroppen känns slapp
men annars så är jag tillbaka, från sängliggandes med en massa sjuka drömmar,
kom på att jag inte minns hur jag tog mig från tåget till lägenheten i måndags, det känns lite mysko faktiskt..

men men
fick sällskap av hägge igår iaf, det behövdes och det uppskattades, tackar polarn..

Nu sitter man här och funderar på personligheter och personer,
min mamma har alltid sagt att jag vart en sån stark person, ända sen jag var liten
men hur kan det då komma sig att syskon kan bli så olika?

vi bär på samma gener har samma miljö och vi har samma förutsättningar,
hur kan jag då utvecklas till att bli så stark och social medans någon annan blir nå helt annat?
drog jag vinst lotten i personlighetslotteriet?

Tänker på dig varje dag, men har insett och förstått, ge mig bara några svar och jag finns inte där längre,
allt jag behöver är några svar, ge mig sanningen och jag blir din slav,


ge mig hoppet på samma sätt som du skänkte pengar till de behövande,
ge mig ´lika mycket närhet som du gav de till de förlorade djuren
Ge inte upp hoppet om det som var vi,
Ge mig en chans att visa vad vi hade,

Lillen :
Tänkt mycket på våran relation idag, (shit vad det där lät bögigt)
Jag är sjukt glad att jag hittade dig, du har alltid vart där och ställt upp för mig när hela världens skit har ramlat ner från himlen har du vart där vid min sida, och jag har försökt vara där vid din sida när du har behövt det,
Dock förstår jag inte hur vi två kunde hitta varandrA?
vi är ju inte lika på en fläck egentligen, du lyssnar på skrik , aj jag har panik och hittar inte ut och behöver hjälp musik och jag lyssnar på "bög" musik, jag älskar sport, du kunde inte bry dig mer, jag är högljudd och hopplöst du är mer tyst och söt, det ända vi har gemensamt egentligen är nog vårt sätt att se på världen och att vi är lika hopplöst envisa båda två.
men de säger ju lika barn leka bäst, men vi är ju inte lika eller är vi?
hmm tål att funderas på :P
Tack iaf för att du finns vid min sida pitten ;)
säger bara Borror och pitten mot världen !


Vi har blivit "stora" nu, dock kan jag fortfarande känna mig som den där lilla tjejen
som jag ändå var när vi träffades så små vi var men vi trodde ändå att vi var så stora
och kunde allt själva, jag kan fortfarande få för mig att jag vill flumma och bara
finnas och göra sånt som man gjorde när man var liten, och vem ringer man då?
jo Nattha :P (såg du stavningen) haha den du



Då, nu och för alltid vi två mot världen ;)

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Min borror ! :D Haha, jadu Carro vad hade jag gjort utan dig. Känns som om vi gått igenom allt tillsammans. Jag har vart med dina värsta dagar och du mina. De är så skönt att ha någon som kan mig så bra och vet hur jag tänker. Vi är bäst tillsammans carro, som en macka med smör eller nått ;D Vi mot världen, alltid!

2008-12-18 @ 22:54:54
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0