Äntligen..

Är skiten över, dock hade jag en väldigt bra jul iår, men det känns ändå jobbigt,
Visst finns det hopp för livet än, det finns hopp för mig,
men känns ändå som det är meningslöst, varför kämpar man var eviga dag för?

haft en jäkligt bra julafton iaf, ända som fattades var mormor, men hon kommer alltid fatta oss,
men men
var ut till minneslunden iaf, med mamma och lillo, lär vara ännu jobbigare för mamma än för oss.

jag och lille syrran agerade askungen idag åt mammsen, gjorde allt utan att klaga, den ni :P haha så söt min
lilla syster är :D haha

fick en del schysta kort idag med, men de fixar vi i morgon ist :P

väldigt bra dag har det iaf varit, Tack folket för ni gjorde den så bra

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: lillo

haha tack för den du... :)

2008-12-27 @ 00:38:57
URL: http://matiildamohlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0