vad jag är amatör...

Japp jag klarade bara att hålla mig vaken i 34 h sen gav jag upp, såg ingen mening med skiten längre,
kanske den skummaste jobbardagen på länge, men men sånt är livet,
tackar maria för att hon tog proverna så sent så jag bara behövde ta de en gång idag -hoppar av lycka-

Tog slamfiltsproverna själv idag, det slutade med att jag hade/har grönlut över halva armen och tröjjäkern är förstörd,
men men det är väl smällar man får ta, så har jag lyckats skära mig i handen, tacka vet jag tåliga hanskar som tål mycket,
annars skulle det nog inte finnas så mycket kvar av mina händer...

Det var väl dagens höjdpunkter, känner mig så jäkla lyckad idag, dock så klarar jag mig själv, varför blir alla så mycket trevligare när herr bitter fitta inte är närvarande?

nej nu ska Carro jaga på lille syrran så vi kommer hem igen snart :P

så jag kan fortsätta med mitt sovande :D

 Hård som sten bakom mina solglasögon ;)
Fjortis kort är ju ett måste
 innan vi gjorde oss klara
 platsen där allt hände !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0