Tankar...

Kom nyss att fundera på en del flummiga grejor,
1: tankar och tankar är ju två helt olika saker ändå heter de lika dant, vem tusan kom på den puckade idén?
2: vad är sexiga underkläder och varför köper man sånt när de ändå åker av direkt? är inte det onödigt?
3: hur får man tag i office paket om man inte har skivan, försökt laddat hem de några ggr men lyckas alltid misslyckas med det.
4: vilken ansiktsmask ska man ha? den som luktar gräddcola eller den andra?
5: Varför är jag så rädd att förlora han?
6: Ska man göra ett sista försök med gubbarna, på jobbet eller ska man köra sitt eget race de sista veckorna?
7: Ska man åka ner även fast han jobbar?
8: ska man lära sig hjula i år?
9: hur mycket kostar en tattuering?
10: Varför har jag börjat fått sjukt ont i ländryggen sen jag fick för mig att börja gå i tjejskor?

Natta hjälpte mig nyss komma på en liten del av mysteriet med mina blåmärken,
kanske inte 'är så bra att rulla ner för branta backar på fyllan ;) saker man lätt glömmer

Jag har fått för mig att varje gång jag lämnar huset kan vara sista ggr jag ser någon i familjen,
en tanke som blir extra skum om de ska iväg en sväng och jag glömmer säga hej då, var rädd om dig....
ni vet den vanliga frasen, jag har fått för mig att det kan hända nå vilken minut som helst och jag tänker inte
ta risken att de försvinner och jag inte har sagt vad jag känner, att jag kommer sakna dem och att de ska vara
rädda om sig, var de än befinner sig, känns skumt, känns så fel om de åker och man inte hunnit gjort den där proceduren ordentligt.
då måste man otåligt sitta hemma och vänta på att de kommer hem igen så man kan säga det dubbelt så mycket då.
Skumt egentligen men sån är jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg har office paketet på en skiva om du vill ha.

2008-08-05 @ 22:45:49
Postat av: Natta

Oj, glömde att skriva att det var jag också ;> men jag har iaf office ^^

Jag får ont i hälsenan när jag har höga skor:O

2008-08-05 @ 22:47:48
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0