Stockholm !

Yes!
Vart och snurrat i stockholm i en väldans massa timmar idag för att hämta tre papper som gick på kanske 30 sekunder om ens det..

Dagens höjdpunkt jag har fått erbjudande om att skriva kontrakt på en lägenhet så snart drar jag !
mohahaha så jäkla lycklig, det skulle blivit dyrt annars kan jag säga er ;)

Jag älskar min älskling, så sjukt lugn
där kan vi verkligen snacka om att vi är raka motsatser, känns riktigt bra faktiskt..
min sötnos, hehe  och helgen efter den här helgen ska jag äntligen ner och träffa på folket,
ska bli intressant att se vad det är för skum stad som han kallar hem ;)

haha så jäkla lycklig !
på tal om pappren jag skulle fixa det var skolan såklart, det var en BYGGARBETSPLATS som såg ut som en blandning
mellan internatskola/slott/brynässkolan och det ska tilläggas att det låg på karolinskainstitutets område, visst låter det bra ;)

såg inga riktiga snobbar heller, så det här skulle nog kunna funka hoppas jag..

och vi ska läsa matte b slå den ni, jag ser ljust på framtiden, det var ända matte kursen jag klarade på första försöket
tihi :D kan knappt sitta stilla för jag är så till mig !

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer
Postat av: Natta

SKA VI HOPPA I KAPP ? ^^

2008-08-20 @ 14:31:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0