Sommarn...

Ja då var det officielt då, sommarn är slut,
sommar 2008 blev en ren besvikelse, eller något, inte ett skit att minnas förutom min Volter då.
men det känns som om man borde komma ihåg mer av sommarn en just det ?
något mer måste man ju ha hunnit med på 10 veckor eller vad säger ni?
Dock lär jag säga att tiden har flygit fram, inte länge sedan man kom dit första dagen och var så där halv nervös,

Så får vi ju inte glömma c-skiftet det är mina små charmtroll det !

Det är nu bevisat jag ska inte jobba natt, det funkar inte,
jag tänker för mycket, men framför allt jag säger för mycket,
jag öppnar upp för många vägar in,
det inre som jag så snällt har stängt..

Mitt rum ser ut som om en tromb har åkt förbi, saker precis överallt förutom där jag hade dem förut,
funderar på om jag ska förbi ica och kolla om de har nå banankartonger över.

Carro så trött och förvirrad, alltid är det något som ska fixas, något som göras.
Jag ville ju flytta för att fly fältet för att komma bort, frågan är bara om jag inte kommit lite för långt bort nu ?
JAg som aldrig vill bli stor, ska nu flytta från tryggheten och alla säkerhetsnät man har,
jag ska flytta till mardrömsstaden nr 1
Varför? jo för att hon ska bli byggnadsingenjör,
bara det... hör ni hur det låter byggnadsingenjör, som om jag skulle klara det, jag är inte tillräckligt seriös
för sånt, jag kan knappt hålla mig vaken på lektionerna liksom.

ändå känns det som om jag kan klara det här, den känslan har jag aldrig haft under alla mina 13 år i skolan,
så det är väl alltid något att vara lycklig över :D

Tillbaka till sommarn,
Höjdpunkter :
7/6 ett datum man inte glömmer
åmots beach party
wolleyboll med tobbe och bomhus gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0