sista riktiga helgen "hemma"

Ja då var den helgen förbi då, känns skumt på nå vis och inte kunna säga att jag är från Gävle,
jag bor på Brynäs där jag alltid har bott,
känns som om jag lider av svår seperations ångest haha

nej nu ska vi inte vara sånna, bara det att Gävle är Världens bästa ställe och jag är stolt över att vara uppväxt här.
dock kan de bli lite för mycket av det men iaf,
ingen har nog missat mitt tjat om flytten den senaste tiden :P

ölkväll på torsdag känns som en mindre lyckad idé, men de blir säkert bra ;)
haha i´m so happy ^^*

Träffade sesse igår oxå, ovanligt att man träffar han när han är ute och cyklar, gör den karl inget annat?
kan börjar ju undra, skoj var det iaf :D

haha nej nu måste jag nog klä på mig innan tobbe kommer med sitt ständigt hyper glada humör :P

haha får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0