magkänslan?

Varför visste jag redan igår när jag vaknade att den där natten inte skulle bli bra?
iofs så fick jag tiden att gå iaf, alltid något, men sen då?
Vad vann jag på det?
vad förlorade jag?
jag satt och skrev igår som jag jämt gör när jag inte har nå vettigt för mig,
det sjuka är att det jag skrev vilket var känslor o skit, krossades totalt,
frågan är varför i hela friden man fortfarande står kvar?

Någon som har något vettigt svar?
Jag vet vad jag tror, jag vet vad hjärtat säger och jag vet vad hjärnan säger, det svåra är inte att veta,
det svåra är att få det att tro samma sak,
är det de, de kallar mental styrka?

ja det är bara 15 skift kvar nu, 15 långa skift, men det ska nog gå det med, hoppas jag iaf...

Snart cityfesten oxå, yeay vad jag inte kan bry mig mindre, skumt det där, nu får man ju supa lagligt.



nee ska man kanske ta och klä på sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0