Jaaaaa !

Min vilja går egenom, jag ska få börja som byggnadsingenjör, jag trodde det inte var möjligt,
men än en gång är det bevisat jag är carro jag kan allt !

Jag ska visa er era små pissmyror.
ända problemet nu blir att det blir en massa pendling, en massa skit som man väl egentligen inte vill göra,
men det är onödigt måste..

Så nu är det bara börja söka ny bostad i en annan komun, tungt det här, men så det är :D
haha 

så lycklig,
visst ja jag lovade er lite kort håll till godo..

 
Den där var inte god, tur att man hittade saften ;)

Godaste groggen !

Är de inte söta ?!

 
Vad säger man?


   Folket


Oj så het man är ^^




Mini zlatan, brorsan+ flickvännen och min kära badkompis


















Oo men tobbe då...

 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0