Helgen?!

Vilket jäkla liv man har,
vilken helg det har vart, inte en lugn stund, man vaknar och sen är det världens liv för allt,
Blev en del alkohol konsumtion ;)

men ni ska se bilderna, satan i brasan :P haha
det var en skön helg iaf, precis som man vill ha den, dock ska jag nog skippa tjejskorna nästa ggr ;) eller nå
smärta, förstår inte hur tjejer frivilligt går runt i sånt...

Vi sågs äntligen Magnus, vi kan inte låta det ta ett halv år mellan ggr heller ju :P

Vilken jäkla bra papparazzi jag är :D

vet inte vad jag ska säga, vet inte om jag minns allt,

Det är jobb nu iaf, så ska packa och göra mig klar, var rädd om er gott folk,

Bilder kommer i morgon...

Kommentarer
Postat av: Natta

Har du rökt vattenpipa?:O

2008-08-12 @ 20:32:33
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0