Funderingar...

Alla säger jämt att man måste vara smart för att bli byggnadsingenjör. men jag är inte speciellt smart vad jag anser iaf.
men på tal om smarthet, Emil sa något om att jag skulle bli smartare nu när jag började där.
kan man egentligen bli smartare?
kan man träna upp sitt iq, det borde ju vara omöjligt egentligen, man har ju de man har,
sen att det är lite snefördelat för vissa personer går inte att göra något åt.

dock tror jag att man medvetet kan lära sig sånt som man redan kunde i det omedvetna, för på nått
jäkla vis så måste vi ju kunna det från början bara att vi har döljt det väldigt bra.

Hjärnan brukar ju inte vara så haj när man vill testa nya saker
som att plocka upp äpplen med fötterna och sånt....


Vilken jäkla skrivar lust jag fick illa det här, dax att sluta nu innan  man skriver för mycket,
jag har inte ens flyttat än och jag saknar redan mitt älskade Gävle....

Gävle, Brynäs mitt hem, mitt liv, min trygghet....

Där finns allt jag behöver och lite till....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart ska du flytta någonstans?? :O

2008-08-22 @ 15:59:59
URL: http://ziccan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

JA & nej

Ja: man kan bli smartare, hjärngympa etc

Nej: man behöver inte vara smart för att klara bygg =)

2008-08-23 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0