fredag?

ja jäklar vilken dag det här blev då.
Valbo med mammsen och lille syrran, kan man annat än älska rea?
Har nya hörlurar nu iaf, helt underbart bra, och väckarklocka haha den du, det var oväntat faktiskt.. men så blev det.
Funderar på om jag ska köpa mig en micro nu eller om jag ska vänta tills jag fått lägenheten... det tåls att fundera på.
Sitter på jobbet nu iaf och gissa vad jag hör?`

tunga halvt snarkande andetag, tror det är 9/10 som sover eller halv sover,
det är illa med tanke på att klockan är halv två...
men så är det, finns inte mycket att göra åt.

så vad händer resten av helgen då?
Jo jobba såklart jippie ^^
haha ja det kunde ju vart värre, det är ju faktiskt bara 2st 12h lördagens är ju bara 11 ;)
snacka om positivt tänkande....

kommit fram till att det bara är 20 dagar kvar..
det betyder att jag har mindre än 16 dagar kvar tills jag börjar skolan,
på 16 ska jag lyckas hitta en lägenhet och allt, det blir tajt men det ska gå ^^

hehe sån skön dag idag...
näsblod is the shit... när jag får tid ågon gång kanske jag borde städa rummet :S
kom ihåg att jag bara sa kanske ;)

Någon som vill dansa?

fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: Natta

Vad hände med micron som stod där nere förr som vi stekte hamburgare i?:O

2008-08-02 @ 11:18:25
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0