Framtiden...

Den här helgen har verkligen vart tung arbetad,
först jäkla 12 h nätter med torra jäkla människor som inte pratar med en, sen en massa annat skit,
det känns som om den här helgen sattestandarden på framtiden.
Det stod nå om att jaG SKULle snacka om min framtid med mina vänner så skulle jag få bra råd eller nå sånt.i mitt horoskop,

Vet inte om det har lett någon större vart, jag har iaf kommit på varför jag är som jag är.
pinsamt men sant, inte bra det här du, men så är det iaf...

dock så måste ju veckans stora fråga vara
Vad i hela friden gjorde jag förra helgen?!
Så mycket blåmärken jag har överallt och alla jäkla bett, så här blå har jag inte vart sen jag spelade fotboll i brynäs.
och det är länge sedan...
men skoj hade jag iaf, tror jag
haha har bara vissa bilder från kvällen, men det är väl sånt som händer antar jag :P

Skoj som sören hade jag iaf, favorit i repris i helgen?

14 skift kvar allt jag säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0