yttrandefrihet

I den skönaste form, länge leve bloggen, länge leve skönheten...

Så jäkla bra att man kan ha hur många bloggar man vill, det är rätt nice, så egentligen skulle man kunna ha en blogg för varje humör, eller veckodag, det vore då rätt mobbat och udda men då skulle det iofs passa mig perfekt,
men iaf, Jäkla snöstorm, så bittert, alltid när jag tror på sommarn så kommer skiten.

Uppe sjukt tidigt idag, riktigt udda dock var det skönt, idag kanske jag får något gjort oxå,

Fri som en fågel!
du lyckades inte, haha sopa!

Katten, hunden, glassen !

nej men vad säger man? inte mycket det inte, men så kan det gå.

nej nu ska Carro faktiskt vara duktig och gå och städa lite, eller nå sånt...

Fly high and krasch like a superstar

Kommentarer
Postat av: ...

Du är nöjd nu va? När du fått vara otrogen mot mig och
inte behöva ens säga förlåt? Inte ens tycka att det är fel gjort?
Tack så mycket.. Ha världens sämsta jävla liv och hoppas du får vad du förtjänar.. En plågsam död

2008-04-09 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0