sol?

Vilken jäkla fin dag det har vart idag, gjort så jätte mycket också, jag har vart ute hela dagen, den ni, och skönt har det vart hela tiden, dock börjar handleden göra sig påmind igen, men det är smällar man får ta,

Det är bevisat jag kan verkligen inte såga rakt, det är helt omöjligt det går verkligen inte :P
till och med tilda kan såga rakare än mig då är det illa...


jäkla mycket man ska göra nu förtiden...


Kvällen är ung och Gif förlorade, inte mycket att säga om det egentligen, de var inge bra helt enkelt,

och jag har fått färg på ena tutten :P bara jag som lyckas

varför är vissa personer väldigt udda och gnäller på precis allt?

Kommentarer
Postat av: Alius

färg på tutten? möglat?:S

2008-04-21 @ 18:31:21
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com
Postat av: Natha

Jag har fortf kvar färg på min gamla bh från när du målade på mig xD

2008-04-21 @ 20:16:06
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0