s.....

Idag är det en S-dag
sol
skön säng
skola
socialt missanpassad
skolmail,

som ni ser, där ser ni min dag förkortat till en massa S:n
vilket leder mig in på...

[][Celebriän Palantir][][Drömma kan man ju alltid][][KÅRV!][][Merde informatic][] säger:

Vad säger du om jag säger ätstörningar?


Sesse | Sökes: Flickvän | Sesses.blogg.se säger:

spännande fotbollsmatcher


[][Celebriän Palantir][][Drömma kan man ju alltid][][KÅRV!][][Merde informatic][] säger:

va?


Sesse | Sökes: Flickvän | Sesses.blogg.se säger:

jag har svårt att äta då

Så är ju oxå ett sätt att se problemen..

som ni märker så har jag problem med fantasin ikväll...

Jag saknar dig mer än jag saknat dig, mitt hjärta blöder och min röst känns som en viskning,
jag vet inte vad jag ska säga när jag ringer, men jag vill ändå höra din röst, du gör mig lugn.
du sårar mig och du krossar mig sakta men säkert, ändå kan jag inte glömma dig, varför?
Varför ska det vara så jäkla svårt? 
 

Fly high and krasch like a superstar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0