positiv

Varför ska man alltid må så jäkla bra, vara så jäkla glad och göra alla andra glada, före en själv?

Jag kan inte vara snäll och bry mig om andra om jag inte har mig själv i balans först, är det bara jag?

funderat mycket de senaste dagarna,
Mycket i min skalle som vill ut, jag vill att mamma ska komma hem, så jag har någon att ventilera mig med.

Det är skumt, men min mamma har blivit så mycket mer nu, ju äldre man blir, dessto närmare kommer man varandra, Jag älskar min mamma mest av allt !


Jag längtar verkligen bort, det är så mycket jag vill göra så det är sjukt åt det, frågan är bara varför jag inte gör något åt det...

möblerat om rummet igen iaf. alltid lika skoj när jag är igång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0