lång`...

Tjena tjena...

JAg verkligen diggar min guppmaskin, så jäkla händig ^^

haha soft dag i skolan idag, föreläsningen var inte lika intressant som jag hade hoppats på men skit samma, var där iaf.
Varför ska alla fysik lärare krångla till allt?

utslitnaleder eller träningsvärk? det är den stora frågan det.

jag rev staketet igår och var fotbollen ute en jäkla massa, skönt var det faktiskt, men det gör ont idag, men det är väl smällar man får ta antar jag.
det där jäkla staketet, vilka jäkla minnen de har skapat, eller hur natta? vi hade väl färg på de mest udda ställen efter det`?

jag har lärt mig en sak idag...

blinka inte ens, det kan vara över p en sekund, ett ord kan förstöra allt,

Fly high krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0