icke bra

Nu slog det mig precis att ha en blogg inte är speciellt bra,
Förstå vilken enorm press det är att behöva komma på något bra att skriva var eviga dag?
Tänk om det är som idag då jag inte har något vettigt alls att säga, iofs så brukar jag inte ha det heller men ändå.

Satan vad jag tycker synd om den stackars negern, shit Carro har verkligen en känsligare sida, lite sjukt,
för att förtydliga så kollade jag och lille syrran på tv (som vanligt) dock så blev det den vita massejen eller något liknande på Canal+ och satan vilken bra film!
Me like !

Hörru min lilla mini bonde, vart gömmer du dig hela dagarna?

jag och sessan har tråkigt här när du bara lämmnar oss

Kommentarer
Postat av: ...

Som vanligt så är Carro och knullar runt med halva Gävle och visar vilken lösaktig slyna hon är..

2008-04-08 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0