.:.:.:.:.:.:.:.hela havet stormar.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Jasså sitter du här igen?
Ja det gör jag, helt otroligt va?

Sjukt trött, trött på allt, trött på livet, trött på att vara jag,
Men nu har jag iaf bestämt mig, nu får det vara nog, nu får jag fan ta och skärpa till mig, nu får det vara nog, nu ska jag fan ta mig tillbaka, tillbaka till något av ett noll läge, där man iaf kan klara dagen utan att fundera på hur länge det är kvar tills man får sova,

Jag äter för dåligt, jag kom inte upp till något av mina dagsbehov, på 3 dagar var jag inte ens nära att komma upp i de mängder jag borde ha, illa...

Fysik i morgon, pappar till måndag, biologi till måndag,

Nej jag känner mig inte stressad,
Jag är så jäkla glad att min älskade mamma är hemma igen, jag hade inte orkat en dag till,
så trött på allt,  Så jäkla trött på att alltid få höra att man inte duger och att man bara ljuger.
kan inte folk bara hålla käften och lämna mig i fred`?
Just nu är det en sån där ggr då man vill gömma sig..

MEn jag tänker bli allra bäst och bygga upp ett lag -yeah-

Pitten och borror sitter i sanden och leker :P

Helt otroligt sesse har klarat sig utan internet sålänge, blev nästan orolig där vad som hade hänt när han inte skrivit nå i sin blogg på evigheter,

men dagens stora fråga kanske ändå är vart maria har tagit vägen, min lilla bonde :P
snart kommer hägge hem också D:


Kommentarer
Postat av: lilla bonden

lilla bonden lever än :P men jobbar hela dagarna, men snart lär vi hitta på nå skoj igen, va ju evigheter sen ju! bara att hojta när du inte har mkt plugg, jag e ledig efter jobbet ;) logga in på msn nån vettig tid så vi kan snacka vett ja :P ha de gött

2008-04-18 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0