du eller jag?

igår när jag skulle sova kom jag och fundera en del, vilket gick ut över sömnen, men aja vem bryr sig?

Tänk om det som jag trott vart jag de senaste åren egentligen inte har vart jag, alltså jo det är jag, men ändå inte jag,
Jag har kommit på mig själv med att fundra vad i hela helvete jag håller på med. Varför har jag gjort de val jag gjort?

De har knappast vart för min skull,

De senaste åren har fan vart de värsta i mitt liv, (hittills iaf) det är sjukt när man tänker efter hur mycket som har gått åt helvete och man undrar varför i hela friden man inte har gjort något.

Folk kallar mig idiot och en jäkla massa men tänk lite själv, mycket jag gör retar väldigt många människor, det är jag faktiskt väldigt medveten om, men det som folk giddrar om de senaste veckorna är fan sjukt,

Håll bara käften och lämna mig ifred, jag trodde länge att jag började förvandlas till ett monster att det här inte var jag, men som sagt igår slog det mig, att det kanske är gamla Carro som är tillbaka efter en tid med borror, fast vem vet egentligen vem som är jag när inte ens jag själv vet?
Det ända jag vet är att jag har gjort en hel del dumma saker i mina dagar som jag skulle hållt för mig själv,
ensam är fan stark !

länge leve bloggen

Fly high and krasch lika superstar

Kommentarer
Postat av: ...

Jävla idiot.. Du förtjänar att dö

2008-04-01 @ 20:14:26
Postat av: maria

en idiot e du ju knappast, du e ju världens härligaste carro :D snart lär vi hitta på nå skoj nån helg igen, va längesen nu! ha de gött

2008-04-02 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0