Bra fråga...

Volleyboll igår då, det var udda, riktigt udda faktiskt, satans kallt om fötterna var det oxå,
ända fördelen är väl att man somna skönt till slut. hann plugga gjorde jag oxå, känns ju inte helt fel om jag ska vara ärlig, storfot det lilla mongot, haha

tentan idag då, inte fan kan jag insulin och de där, lärarn kommer ju skratta åt mig på den frågan men det är smällar man får ta, annars så gick det faktiskt rätt bra tror jag :D hoppas jag iaf, freddy och jag slog ju vad så...

Vad är det för fel på folk egentligen och du Daniel kan du sjunka lågare?
Ord gör jävligt ont men jag börjar verkligen tröttna på dig, Ja jag älskade dig gör det nog fortfarande, men som du håller på så nej, ingen kan bestämma över mig, det borde du veta.

hur kan du få att man blir otrogen när man spelar volleyboll, dessutom hade vi gjort slut ju? jag fattar inte?
och dina lama försök att försöka få mig att ta livet av mig, snälla...
Jag må, må dåligt, men herre gud, så desperat är man inte, jag kan på något vis alltid klara livet :P till skillnad från vissa andra...

Du var den, den för mig, och nu är du den som förstör mitt liv, det är helt underbart hur snett allt kan gå...
men men allt har sin tid, snart är minnet blott av allt som en gång vart...

skriver jag dikter?
JA!
Skriver jag med flytande text?
JA
sånt som slog mig bara,...
Mitt liv är mitt liv, det heter faktiskt MITT liv av en anledning..

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tenta varje vecka:S
vilken kurs nu då?
du vet att du måste sätta fyB nu!

2008-04-26 @ 19:13:59
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0