ut med det gamla in med det nya,

Japp då är det alla snackar om just nu, nyår, och vad man ska göra, alla jag har frågat har inte en aning om vad de ska göra, dock ska de flesta dricka, det är rätt muffigt egentligen, men det är så det är.
Varför har nyår blivit så mycket supa och så lite lycka?
fast egentligen de flesta blir lyckliga av att dricka men ändå.

Jadu jag har ingenaning om vad jag håller på med längre,
jag har dock bestämt mig för att ta upp min Thaiboxnings karriär och nu jävlar ska det bli smälla av, satan vad jag längtar, samtidigt som jag blir mer och mer orolig, för mina knän och min hälsa,

det är inte bra när man vaknar upp för dag 2 med hjärtklappningar, och då ska vi inte prata om för någon vecka sen när jag vaknade av att jag inte kunde andas, sen att knäna har gjort ont i 3-4 dagar nu är inget lovande, men men ont i knäna har man haft förr, sånt kan man leva med, det är de andra som ororar mig, samtidigt som det kommer bli jävligt tufft att komma igen och börja träna igen, men jag måste, står inte ut längre !

Så är det iaf, ibland önskar jag att saker och ting kunde vart bättre, men de blir väl inte bättre än vad man gör det till,.
idag åkte babbianstjärten hem oxå. men han kommer snart som tur är.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

kommer han ner igen ?

2007-12-31 @ 08:58:50
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se
Postat av: Kr0ken

Klart jag kommer ner igen.. varför skulle jag inte?

2007-12-31 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0