Underbart

Satan vilken underbar dag det här har vart.

sov riktigt länge och riktigt skönt, satans skönt måste jag säga, och min tand kommer med största sannolighet att sitta kvar, jag får behålla min tand, min egna lilla tand :D
trotts sin lilla flygtur så sitter den där nu. -sjukt lycklig-

inte nog med det så var lillen och sälen på besök idag, varför vill den tjejen aldrig ha min mat?

så fick jag min nya "spännis dräkt" lillen du vet hur den ser ut,

och så hittade jag min gamla jens, min älskade lilla jens lever min älskade mp3  IS BACK

så sjukt bra dag det har vart, livet är kanon,

vill dock inte att det ska bli fredag, det är orättvist. !

Kommentarer
Postat av: Kr0ken

Varför inte fredag? Fredag är u en fin dag då veckan tar slut och helgen börjar :D

2007-12-20 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0