stämmning

Ja då har ännu en dag gått. ännu en dag i ens liv, och jag vet inte hur många ggr jag har skrivit det och tänkt att i morgon blir det bättre, då blir allt annorlunda. då rycker jag upp mig.

Jag vill rycka upp mig, jag vill nå ytan, jag vill simma iväg jag vill inte drunkna, varför känns det så som att ju mer jag försöker ju längre ner sjunker jag, kan man drunkna i sitt eget blod?

stan idag med lillen och micke. skum uppelvelse allt jag säger.

middag hos ann och torsten var inte helt dumt, riktigt trevligt, så där vuxen trevligt, skumt, jag känner mig sjukt gammal.

jag vill flytta och skaffa körkort och bil, och få lite muskler och bli söt.

inte snygg, inte fin, inte vacker utan jag vill vara söt,
hur kan det vara så svårt att fixa? hur?!
Jag bara undrar varför man gör så här

Jag vill slå mig fri, vill försvinna, vill fly från allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0