Snö...

Så sitter man uppei Ökx och enbart fördriver tiden, har fått sån stor lust att åka hem igen så det är sjukt,

Det är fan i mig bara snö,snö och ännu mer snö överallt får tok, och det spelar ingenroll vad man har för kläder, det är alltid fel, jäkla skit ställe...

tacka vet jag gävle där har vi lagom mycket snö, och lagom trevliga männsikor, och lagom mycket att göra,
Jag har haft så tråkigt idag att jag faktiskt har läst ut en kursbok, och då jäklar har man tråkigt,

jag får ju inte sova för babbianstjärten för jag sov ju så mycket igår, för att jag sov så jäkla dåligt i helgen men framför allt tåget hit... Jävla 15 åriga handbollslag som höll låga för hela vagnen...

Nej jag är inte bitter !

Ta mig hem bara så jäkla trött på allt...

btw jag och emil har byggt Ökx största snögubbe :D

Kommentarer
Postat av: Sesse

Och du kallar mig för bitter... ;)

2008-01-21 @ 17:58:27
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0