Pepparkakor, regn, huliganer

Kom precis hem från lillen, efter en kväll med pepparkaksbak och tjejfnitter som det brukar bli när två tjejer som inte har något liv möts :P
Varför känns det alltid så bra när man kommer bort, även fast allt är skit och man har allt i skallen så känns det ändå som om allt försvinner så fort man stänger ytterdörren om sig.
ja i dag (eller i morgon) så åker man då, här kommer jag lappland, räknat ut att jag kommer vara borta i nästan 2 veckor, det känns lite jobbigt faktiskt, kommer sakna min mamma och polarna, men jag får ju vara med babbianstjärten när han inte jobbar :S men men

Vill bara att det här året ska ta slut, vart ett rätt bra år egentligen, men ändå :P

du har väl inte glömt bort vad vi ska göra 2009 va lillen?

Varför börjar man att fundera så mycket på nätterna? Vad är det som gör att jag inte kan sova, utan måste sitta uppe halva nätterna med mina tankar och funderingar som egentligen saknar syfte, det ända syfte de har är iofs att förvirra mig och göra mig osäker, det är sånna tankar man inte får ha, men som jag ändå har, det är tragiskt, men sant...

Jag känner för att fly landet, någon som vill med?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart jag inte glömt och Linda frågade mig när vi ska tatuera oss nyss så tror hon vill med också ;D haha

2007-12-03 @ 17:40:54
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0