Långkallingar, happy bean m.m.

Vilken jäkla bra jul, eller rättare sagt vilka jäkla bra presenter,

Så jäkla lycklig över mina långkalsonger, två par till och med, helt underbart, jag lär vara den enda som är så sjukt lycklig över två par långkalsonger,

Var ut till mormors sista vila i morse med kändes rätt skönt ändå, på något vis kändes det som om hon var med oss hem igen, så Carro kände faktiskt lite julstämning för första gången på 2-3 år, den ni...

sen att jag somnade under kalle det är en annan femma, men ändå så sjukt bra dag det har vart, jag fick sova i lugn och ro, fick mina långkalsonger, och glas, och tomtar, och handukar och gud vet allt,
jo vi får ju inte glömma, min happy bean, min hemliga spion penna jag ska äga med på lektionerna. så lycklig idag, så sjukt lycklig.

och i morgon ska jag tydligen gå på jul ottan, men vi får se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0