jullov

Jag tycker faktiskt det är orättvist att små folket ska ha jullov medans jag bara har lektions fri tid fram till 7:e januari då jag har tenta, jäkla bra lov det här då jag MÅSTE plugga jäkla matte, ibland är livet inte rättvist ^^

jag börjar bli gammal har jag insett, jag har ju inte ens jullov längre, då är man gammal.

Känner hur rynkorna börjar komma,


Ska vi dansa? klart att vi ska...

Fresten det är Marias fel om inte jag klarar matte tentan, hon skulle aldrig ha gett mig en kortlek med halv nakna killar ;)
haha vi spred lite glädje i klassrummet iaf... Börjar bli som förr i tiden det där ju.



Hatar när folk lägger sig i sånt de inte borde lägga sig i, hatar att folk försöker styra mitt liv, det är fan MITT liv och jag är kapabel till att ta hand om det alldeles själv, ni behöver inte oroa er.

Så fina blommor jag fick då :D
och lilla tusse sov med mig i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0