bubbel

Ja just nu är det inte mycket som går så där skit bra.
Varför blir man alltid just den man inte vill bli?
Vad är det som gör att alla varningsignaler, och råd som man har gett till sina kompisar, plötsligt försvinner när det gäller en själv?
Vad är det som får en att bli så jäkla blind`?
Jag orkar inte mycket mer nu, jag vill tillbaka till tiden för 1-2 år sedan då det ända man gjorde var att tränade, träffade natta och sov i stort sett, Jag var så jäkla nöjd med mitt liv då. kanske inte att jag förstod hur nöjd jag var med det, men när man sitter här gammal och bitter så vill man bara tillbaka till den där tiden.

Så varför tar jag mig inte bara tillbaka?
Vad är det som är så jäkla svårt?
Jag fattar inte....

Varför har jag blivit så slö och känslokall igen för?

Jävla helg man haft oxå, Nice är det ända jag säger !

Blir lätt trött på folk bara, men men

Varför slänger man bort sitt liv och sina möjligheter på sånt som man egentligen inte vill göra ?

Framför allt.
Petter - Logiskt
Det är så logiskt alla fattar det utom du, du har inte en aning.
du har inte en aning, aning, (x2)
Det är så logiskt alla fattar det utom du att jag tänker på dig precis just nu.

Så jävla skön låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0