Absolut....

Kom nästan precis hem från Maria nu då, och klockan är 03:46 det har vart en väldigt speciell dag det här...

så ska berätta hur det hela kunde urarta så som det gjorde,
började med att man vakna skit sent, efter att ha drömt en aning speciell dröm som bara jag och maria vet om :P haha nee men sen gick tiden och en sväng till Valbo och grejer som ledde till det ena, som ledde till det andra, skit samma man åker till Maria i hopp om en vanlig hemma kväll, med mys-pys liksom..

jo vad händer hennes hunk och Rödjackans lilla pojke kommer och när de kommer, då kommer spriten fram, visst visste jag att de skulle komma, men vi skulle ändå ta det lungt, men ju shit det gick ju skit bra det där, haha säger jag bara,. men det var ändå cool lungt tills Carros sista grogg skulle ner, med lite och o momen så fick jag ner skiten men då kom jag på att jag skulle med sista bussen hem så Maria följde med mig så snällt, även fast hennes hunk satt så snällt och väntade på henne :P haha MEn Carro står där duktigt och väntar på bussen, när bussjäveln äntligen kommer så åker den bara förbi då även att det fanns platser kvar, vad fan är det för jävla fittig stil?! Får de göra så?
Så Carro fick traska hem, när hon plötsligt kom på att hon inte har någon hemma nyckel och att batterit i telefonen lyser väldigt mycket med sin frånvara, vilket inte gör saken bättre att hon hade ju vart så duktig tidigare på kvällen så hon hade sagt åt mamma att hon skulle sova hos maria, så hur kommer hon nu in?
Jo hon står och ringer på dörren i ca 45 minuter innan någon äntligen får fingrarna urarslet och öppnar åt henne,

Jag kan lungt säga att jag är den ända i Gävle som gått runt i Gävle en fredagnatt i mjukisoveroll och haft fyllehicka

Reccept på absolut fylle hicka
ren bulgarisk sprit, 40 %
en sur cola flaska (godis)
rekorderlig 7,0 cider
trocadero
drinmix (san fransico, samt jordgubb....)
sockerdricka
strö socker
lite vatten, blandar det där till
koskenkorva
juice

Jag kan eventuellt ha glömt någont men då tar vi det som hemlig ingridiens,
Jag kan garantera en härlig hicka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0